ważny dzień

Niespodzianka

flowers-728811_960_720Za parę dni Dzień Matki i bardzo mi zależy, by to co przygotowałam dla mamy sie jej spodobało. Otóż id paru tygodni przygotowuję dla niej niespodziankę i mam nadzieję, że ja milo zaskoczę. Mamy tak Malo czasu dla siebie i dlatego zależy mi by ten dzień spędzić razem. W dzień który przypada Dzień matki, to czwartek, dlatego na czwartek mam zamówione kwiaty i czekoladki, a resztę niespodzianek przełożyłam na sobotę. W sobotę od rana do wieczora będziemy mogli się sobą nacieszyć. Rano mamy wizytę u kosmetyczki i fryzjera( to się mamuta zdziwi), następnie obiad w jej ulubionej knajpce ( deser oczywiście i kawka w tym samym miejscu), a na sam koniec kino. Nie mogę się juz doczekać soboty, tak rzadko mamy czas tylko dla siebie… Pamiętajcie o swoich mamach!!!

Leave a Reply

